تله کنیزی(حرکت دادن اجسام از راه دور)+تمرین 2
علوم ماورا
همه چیز در مورد علوم ماورا

 

قواعد دور جنبانی


۱-همه می توانند«هر شخص زنده ای که مغز دارد» فقط باید آن را بکار برد

۲-حد و مرز این نیرو بی حساب است

۳-باور کردن این توانایی

۴-روزی نیم ساعت تمرین و هدف،وقت و حوصله

۵-روی یک روش حداقل یک هفته تمرکز کنید

۶-بجای جدی گرفتن آن ،به آن به چشم یک بازی نگاه کنید

۷-حتی یک درصد شک و تردید در توانایی خودتان برای انجام به خودتان راه ندهید

۸-هر گونه مانع کوچک یا بزرگی را در هم بشکند

۹-سعی نکنید این کار را موشکافی کنید فقط آن را به عنوان یک اصل بپذیرید

۱۰-منطق را رها کنید

۱۱-خلوص قلب داشته باشید

۱۲-هدف شما از انجام دور جنبانی پست و کوچک نباشد

۱۳-مدیتیشن لازم است و ذهن را آماده می کند

تمرین شماره۱: تمرین دیگری که می توانید انجام دهید ،استفاده از یک توپ پینگ پنگ که بر روی سطح صاف قرار داده شده است می باشد. خود را ریلکس کنید و به توپ خیره شوید و قصد حرکت توپ را در خود ایجاد کنید. در مقابل چشم ذهن خود آن را در حال حرکت ببینید. به مدت ۳-۲ دقیقه توجه خود را کاملا بر روی آن متمرکز کرده ، سپس توقف کنید. بعدا مجددا تمرین نمائید. صبور باشید و این تمرین را با انعکاس تجسم های مختلف انجام دهید

(حرکت توپ با اشعه لیزر ،چکش،تودهای از هوا و……)

تمرین شماره٢: نیم ساعت مدیتیشن کنید و یک شمع را در مکانی امن روی میز روشن کنید، رنگ سفید برای شمع بهترین است بعد از چند تنفس شکمی به شعله خیره شوید، بعد از مدتی که پلک نزنید شما فقط شعله را فقط شعله را خواهید دید،نه میزی وجود دارد ونه شمعی حالا تصور کنید شعله به طرف بالا در حال رشد است،بلندتر و درخشانتر،ذمی توانید دستانتان را بالای آن نگه دارید و تصور کنید که شما دارید شمع را به طرف بالا می کشید.تصور کنید شعله بی میلی نشان می دهد و کو چکتر و کوتاهتر می شود .

 

مولدهای سایونیک

مولدهای سایونیک  وسایلی هستند که بوسیله انتشار جریان از چشمهای شما فعال می شوند.

تمرین شماره٣:به عنوان یک تمرین برای انعکاس انرژی از طریق چشمهایتان مولد سایونیک زیر را بسازید.ابتدا با کمک یک پرگار ۲ دایره به قطر ۵/۷ اینچ بر روی کاغذ بکشید. بوسیله قیچی به دقت آنها را ببرید.بر روی این دوایر یک قطعه به اندازه ربع دایره را مشخص کرده و با باقی گذاشتن یک بال کوچک از این ربع دایره باقیمانده آن را ببرید و جدا کنید.دو مخروط درست کنید و با استفاده از سوراخ های ریزی که در مرکز این دوایر ساخته اید و بستن گروهای مناسب بر روی یک نخ در محل از مناسب مخروط ها را بر روی این نخ سوار کنید. این اشکال مخروطی از آن جهت انتخاب شده اند که از نظر ذخیره انرژی شبیه به هرم عمل می کنند.مخروطها را طوری آویزان کنید که کمی بالاتر از سطح چشمان شما قرار گرفته و در معرض جریان هوا نباشند.تا وقتی که کاملا از آنها نخ عبور داده شده است کمی خارج از مرکز می با شند ،زاویه مختصری بوجود می آید.حالا به مخروطها نگاه کنید و واکنش زیادی نسبت به انرژی اشعه چشم شما می شود.حالا به مخروطها نگاه کنید و واکنش حاطه را مشاهده نمایید به آرامی کف دست خود را از زیر به مخروط پایینی نزدیک کنید و به انرژی ارتعاشی روی هر کره توجه نمایید.آیا می توانید با انرژی اشعه چشمی خود باعث حرکت مخروطها شوید؟

همانگونه که قبلا گفته شد جریان انرژی وجود دارد که از چشمان شما به خارج انتشار پیدا می کند.بنابراین حرکت دادن اشیایی که ذخیره کننده انرژی پرانیک هستند «مانند مخروطهای کاغذی»آسان است.

از چه فاصله ای می توانید مخروط ها را تحت تاثیر قرار دهید؟ آیا می توانید با چشمان بسته و فقط با تجسم ذهنی که در حال نگاه کردن به مخروطها می باشد آنها را فعال کنید؟آیا می توانید بوسیله نگاه کردن با دید محیطی آن را تحت تاثیر قرار دهید؟آیا می توانید با اضافه کردن تدریجی به اندازه و وزن مخروطها دامنه انرژی اشعه چشمی خود را که در آن نقطه دیگر نمی توانید با نگاه کردن به مخروطها آنها را حرکت دهید تعیین کنید؟

ادامه دارد ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد اکبری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 70737
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


ابزار وبلاگنویسان